Project Triumph TE-1
Společnost Triumph oznamuje oficiální dokončení projektu elektro motocyklu TE-1. Společné úsilí je zakončeno představením prototypu, který svými výsledky dalece předčil cíle tohoto projektu a stal se demonstrací až neuvěřitelného úspěchu této unikátní spolupráce.
Svým dojezdem 161 kilometrů významným způsobem převyšuje srovnatelné hodnoty všech aktuálně vyráběných elektro motocyklů na světě. Hodnoty 161 km (100 mil) vycházejí z živého testování a oficiálních projektů. S výkonem až 130kW (177PS / 175bhp) a neuvěřitelnými hodnotami 6,2sec 0-100 dosahuje prototyp TE-1 úžasných akceleračních standardů. Zároveň nabíjecí čas pouhých 20 minut (0-80%) představuje rychlejší nabíjecí čas než všechny současné srovnatelné motocykly. Úžasný poměr výkonu a hmotnosti (220 kg) je o téměř 25 % lehčí než ostaní současné srovnatelné motocykly.
Celková vzhledová ergonomie, geometrie a rozložení váhy odpovídající vzhledu Speed Triplu 1200 RS nesoucí 100% DNA značky Triumph.
Unikátní spolupráce byla financovaná britským úřadem pro bezemisní vozidla prostřednictvím britské inovační agentury a propojila mezi sebou vývojáře z oblasti výroby elektrických motocyklů a inovativního integrovaného technologického disajnu.
Rozsáhlý program živých testů, který zahrnoval četná hodnocení výkonu motocyklu na vozovce i na trati, poskytl zásadní směr finálnímu nastavení a kalibraci prototypu TE-1, který nyní dosáhnul všech svých cílů a záměrů.
Fáze živého testování projektu Triumph TE-1, je nyní oficiálně dokončená a ukázala, že prototyp překonal očekávání a dosáhl neuvěřitelných výsledků, přičemž splnil všechny cíle projektu. Odborné znalosti a schopnosti vyvinuté v rámci projektu nyní prošlapávají cestu k vzrušující elektrické budoucnosti, kterou přináší společnost Triumph Motorcycles.
S dalším zdokonalením elektronických systémů jakými jsou kontrola trakce a kontrola zdvihu předního kola předpokládá vývojový tým ET-1 i možnost využití plného výkonu a zejména špičkové hodnoty krouticího momentu k ještě rychlejší akceleraci při pevném startu.
Na finální fázi testování se podílel i závodník Daytona 200 Brandon Paasch. A to jak při hodnocení výkonu motoru, tak při konečném nastavení a jízdních testech prototypu na závodní trati.
"Reakce plynu je tak trochu neuvěřitelná. Je tam spousta krouticího momentu a okamžitý plný výkon od prvního doteku plynu. Což je samozřejmě to, co jako závodník miluji - miluji, když je tam tolik krouťáku a tak skvěle se to sbírá. Takže pro mne to byl naprosto skvělý zážitek." říká Brandon. "Je to neuvěřitelně rychlé a táhne to jako blázen."
Zvuk Triumph TE-1, je považován za ten nejpřitažlivější a nejvzrušivější ze všech současně nabízených elektrických motocyklů. Zdrojem zvuku je unikátní primární převod se spirálovým ozubením. Naměřené hladiny hluku úspěšně splnily všechny hlukové standardy stanovené homologačními testy R41 pro plně otevřený plyn, běžný i městský provoz.
Veškeré informace k projektu včetně všech fází testování lze nalézt přímo na stránkách výrobce: Project TE-1